-Recap-

Det är sjukt vad fort tiden går, jag visste att jag inte bloggat på ett tag, Men att det var över ett år var en liten överaskning.
Så vad har hänt? Jag kollar igenom mina gamla bloggar och inser att jag är nog en bra bit gladare nu än för ett år sedan. Jag har väl aldrig vart dunderdeprimerad, men det var nog ett av mina lågvattenmärken förra året.
-
Men det är bannemej över. Jag håller inte på och surar över att behöva gå upp på mornarna som jag gjort förr, visst det är inte det roligaste jag vet, men det känns inte dåligt heller, säskilt nu när jag har en aktivitet som inte känns som meningslöst jobbsökeri-coachande som inte leder nånstans, utan det känns mer som en hyfsat gedigen utbildning som håller på att gå igång.
-
Socialt är väl det mesta oförändrat, på ett inte obehagligt sett.. även om jag nu stenvägrar att hänga med Marias vänner.. mest för att jag inte klarar av kristna människor som tror att dinosaurier är DJÄVULENS SKENVÄRK!
Kristna i sig har jag inga problem med men de som ignorerar Charles Darwin med vänner och historiskt korrekta filmer som Jurassic Park är inte ok i min bok.
Liten uppdatering, men jag ska nog försöka återuppta mitt bloggande, har ett helt år av skvaller att ta igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0