En liten Rikard

Efter lite städande (ja ganska lite) idag så så hittade jag nåt i en låda mormor kom över med härom..året..sumthin. Ett gammalt fotoalbum med mig i kanske 3-10 års åldern.. en del bilder på mamma, några på hennes ex och sånt.. men mest jag iaf. .. oroväckande många var på en naken mig. Dessa bilder har nu gömts undan men obsceniteter åsidosatta så var det en ganska rolig upptäckt. Ibland är det lätt att glömma att man faktist var liten.

Det är lätt att glömma att jag faktist var ganska söt när jag var liten.. var gick det fel?

Mest glad är jag ock att det fanns några bilder på mamma, det finns inte för många av dem.

Ugh.. vet inte vad jag ville ha skrivet med det här egentligen.. tankar bubblar upp med minnen bara antar jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0