Återinträde i bloggosfären

Lång tajm nå sii. Inte orkat/känt att jag haft nåt värt att skriva om, men nu ni. Nu har jag träffat lagom skumma människor på jobtjollevippen jag är på.

60% av tiden går åt till att göra ingenting, titta och se om nåt är snett och ta rast, det är ok, det kan jag ta.
20% av tiden jobbar vi faktiskt med något
20% av tiden är det lunch. Kan jag ta

Det här ska på något vänster leda in mig i arbetsmarknaden och ge mig rutiner, sorry, don't see it.

Hursomhelst, det är inte så hemskt, men människorna där är redigt skumma.

Exempelvis Semlan, som de kallar honom. Han är en liten tjock kille som pratar alldeles för mycket och tror han kommer vinna stort på poker och hamna i Las Vegas, det är hans mål i livet. Han sätter in 300 varje månad eller så att spela för och bor hemma hos sin mamma som tar det mesta av hans pengar i hyra ändå. Lycka till Semlan.

Semlan blir även lite galen när tjejer pratar med honom, och då menar jag inte att han är tjejtokig utan mer att han börjar väsa och säga att "du bestämmer inte över mig." Nu har vi bara en tjej på centret så det blir lite kul. Detta leder mig till Miriam, som är ganska söt och trevlig, hon är också en crazy cat lady in the making, frivilligarbetar på katt-pensionatet och pratar även hon för mycket, men jag tror att eftersom hennes röst är mer behaglig att höra, och att hon inte är lika ful som Semlan så tolererar jag henne mer.


Så har vi peter som bor på nån form av hasch-pensionat.. jag vet inte jag lyssnade inte så hårt, Peter är galen, när hans Tv gick sönder kastade han ut den genom fönstret säger han. Han sa även att han skulle hämta släggan om nån försökte bryta sig in i hans skåp..

It's a merry bunch of misfits.. bara toppen av isberget so far



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0