Min rödhåriga drömtjej

Drömmar är roliga..

Häromnatten stod jag på en åskig och regnig plats, det verkade vara ganska tjock regnskog som det var en militär/scientist-base, vad jobbade dem med där då? De förberedde för en evakuering såklart, hur skulle vi evakueras? Dropships.. ni vet såna de har i Aliens, små transportrymdskepp liksom.

Varför var jag där då? Jo jag var någon form av intergalaktisk bigshot som inspekterade min bas antar jag. Det var iaf fullt med marines och forskare som sprang fram och tillbaka och det var kaos.

Varför var det kaos undrar ni?

Dinosailens.. Dinosaurs in space liksom, det fanns raptors i utkanterna och såklart en Not-quite t-rex, not quite säger jag för att den var för stor, kanske dubbelt så stor som en Jurassic Park T-rex och dess huvud dök upp då och då och åt upp en och annan militär

Anyhow, jag var på väg mot den sista dropshippen då sagda bigass-meat-eater ställer sig farligt nära platsen där  vi ska hämtas.

Enter girl of topic. En toksöt tjej i labcoat med hyfsat kort rött hår som säger att jag, som är chefen måste komma undan och hon ska göra en avledande manöver så vi kan smita. Jag säger att hon inte får, det är en order. Jag är chefen.

Hon säger att hon inte bryr sig, jag går fram till henne och hånglar till henne, varpå jag säger "You're fired!" slår henne i magen så hon svimmar och springer iväg mot vårt dropship med henne över axeln, varpå vi flyger iväg, säkra från alienosaurusar, eftersom jag stirrade bort T-rexen.(yep, glared him right off) Utmattad tittar jag på damen som vaknar, och yttrar den otroligt passande kommentaren "I never liked a lady who cant take an order" (tar inget som helst moraliskt ansvar för mitt drömjags åsikter och attityd!)

... Manligast dröm nånsin jag haft?.. Möjligt... mycket möjligt

Kommentarer
Postat av: Poemy

Hahahahahahahaahahaahahaahahaha dör



Best... Dream... Ever..

2009-09-19 @ 10:27:13
URL: http://arisia.blogg.se/
Postat av: Kirmashni

...

2009-09-20 @ 21:14:55
URL: http://kirmashni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0