Det finns så mycket vi säger..

Vi säger saker vi menar, det gör alla antar jag, sen säger vi saker vi inte menar.. det här är något jag är lite av en expert på, inte så att jag ger tomma komplimanger, det har jag aldrig haft mycket för, however så är jag en tease av epic proportions, det tror jag de flrsta vant sig vid och vet att om jag förolämpar dem så betyder det puss och kram, eller liknande, jag kan även vara ganska skämtsamt flirtande, men när är det inte ett skämt..

Men vad jag sällan säger är vad jag verkligen tycker, jag finner känslogrejer väldigt pinsamma och svåra att få fram. Som ilska, oftast när jag är arg känner jag mig bara fånig, loveydoveystuff.. nejtack, det känns fel det med. När det gäller kärlek liksom vänskap känns det mest som om jag troligen skulle råka säga saker som passar i en halvdassig Meg Ryan-film, alternativt en Naruto-monolog om hur vänner är ens styrka och att dem får en att BLABLA rantrant

Men det där man Inte säger då?.. det har jag på lager så det räcker och blir över. Saker man vill säga men inte riktigt vet hur man får fram det utan att det verkar som ett skämt.

Min slutsats är att jag måste nollställa alla mina personliga relationer och helt enkelt vara en ny människa, tack och godnatt


Kommentarer
Postat av: Poemy

Men jag tycker om våran relation till varandra? :(

2009-09-11 @ 10:13:46
URL: http://arisia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0