Skrivtorka

Egentligen har jag inget viktigt att skriva om, men det har iofs inte hindrat mig förr..

 

Min poäng är, det är inte mycket som händer.. allt är sig likt och det tär en aning.. jag vill verkligen inte vara arbetssökande för det suger brutalt.. Ge mig ett stabilt jobb och jag tar det.

 

Men, jag får iallafall pengar av Soc, tur det.. coh ansvarig som jag är har jag beställt collectors edition av Dragon Age..Spel blir det i höst iallafall, Modern Warfare 2, Nämnda Dragon Age, Tekken 6. Jag vet inte var jag ska börja riktigt .Äh.. spel känns faktist inte så viktigt, men det kommer ge mig något att göra, nåt jag inte har mycket av just nu

För det jag saknar mest är sociala interaktioner, msn funkar väl.. ett tag, men jag är en needy whiner som kräver mer.

 

Baaah, skrivtorka.. ville bara ha nåt skrivet så inte bloggen blir dammig..

 

 

Oh, jag är 25 snart, världen är åt helvete


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0