Saker jag stör mig på

Irritationsblogg idag!

Jag stör mig på DÅLIGA bloggdagböcker!
Jag läste just en blogg skriven av en av mina forna klasskamrater på kävesta-tiden, och det var verkligen bland det tråkigaste jag läst.
Visst en blogg ska väl kunna vara som en dagbok, men nu citerar jag lite fritt men det var samma innehåll "jag var på Macdonalds och väntade på Sandra,medans jag väntade gick jag på toa" Jag läste inte mer, jag vill inte veta!

En annan sak jag stör mig på är Tekken 6 Online-möjligheter, i 8 fall av 10 så är det acceptabelt men rätt vad det är sitter man där med en motståndare med ett gammalt östtyskt burktelefons-modem och man kan inte quitta för då får man minuspoäng! Jag stör mig även på att Supersvensken Lars pratar japanska men det är okay i slutändan.

Jag stör mig på det eviga byggandet som jag inte ens vet vad det gäller, men tycker det är skitcoolt at låta utanför mitt fönster, jag gillar er inte alls byggarbetarsvin!

Jag stör mig så jävla hårt på SF's prioriteringslista, inget Boondock Saints 2 på svenska biografer? VAFAN!? Amerikanskt romansdravelsskit och italienska independentfilmer och den där JÄÄÄÄVLA Stieg Larsson  är tydligen viktigare än uppföljaren på en av de coolaste filmerna nånsin!


... Nu är jag arg.

Stör mig även på det motsatta könet men det är en livslång konflikt, och inte värt mer än en notis.

Kommentarer
Postat av: Poemy

Sf borde skjutas. Ingen Dorian Gray heller. Det är bara fel.

2009-11-10 @ 13:40:54
URL: http://arisia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0