På tal om läskiga bloggar

Stötte på en gammal klasskamrat (tänk mellanstadiet) på nätet, det här är en människa som jag en gång i tiden spelade spökboll med på idrotten..de få gånger jag var med dvs.

Iallafall, tror hon flyttade innan vi skulle börja sjuan. Sen sågs vi igen på virginska , hon gick nån annan linje och vi småpratade då och då.. helt okay tjej tänkte jag. Har jag alltid gjort även om vi inte direkt var mer än bara bekanta

Så såg jag hennes blogg och .. det var inte vad jag väntade mig, alls.

Det visar sig att inte bara har hon utvecklat en böjelse för rough-sex och läder och spanking, hon gillar också att lägga ut bilder på sig, avklädd och visa sina blåmärken.. gah, det var iaf inget jag ville se.

Vilket för mig till min nästa punkt.. vem vill lägga ut detaljer om sitt sexliv på nätet? Ännu mindre lägga upp sina blåmärken och prata om det som badges of bloody honor.. GAH!

Sensmoralen är att.. folk man känner i mellanstadiet troligen förändras, och det är rikigt läskigt att se det ibland.. men för guds skull kolla inte in på okända bloggar! *ärrad för livet*

*editors note* Jag dömer henne dock inte som en dålig människa bara för att hon är väldigt öppen med sexuella preferences, säger bara att det inte är min grej >.>

Kommentarer
Postat av: Poemy

Oroa dig inte. Jag dömer henne åt dig. :)

2009-11-11 @ 09:27:38
URL: http://arisia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0