Sweet Melancholy Magic

Ibland undrar jag vad jag pysslar med, jag är en singel snart 25-årig hyfsat ohälsosam kille som är glad bara han får sitta med sina spel. Jag har ingen färdig utbildning och de flesta i min ålder brukar vara klara med universitet.. ja jag har haft lite speciella omständigheter men jag tror inte det kan ha varit värre än vad många andra utstått.

Dock så är jag klar om 1 vecka, helt färdig.. och jag har inte en susning om vart jag ska efter det.. jag känner mig lite smått vettskrämd över det hela, jag har min lilla lägenhet och allt inuti den, men sen då?

Sen är ett väldigt stort koncept, Sen, är resten av mitt liv. Så det är en hel del planering där,  det ger mig ångest. ångest och njursvikt

Sen har vi det där om att jag tror att jag skjuter bort ca hälften av min friendbase, vilket jag troligen inte gör men det har bara blivit mindre och mindre hängande.. kanske berott på skolåret.. vad vet jag, läskigt är det iaf.. I dun wanna be alone..

Nåja.. nog med emoande.. lär träffa mer människor i sommar, vare sig det blir jobb eller arbetssökargrupp eller vidare studier.. woo... darn creepy iaf..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0