Saker som gör mig lite gladare

Ibland har jag en bit skadeglädje i mig, en sån där del jag inte är så stolt över men jag ändå ger näring till med stor entusiasm. Det behöver inte vara stort eller ens något personen själv vet om eller lider av, men.. jag gottar mig ändå lite småaktigt i det

  •  Jag har insett att ett gammalt ex är ihop med en kille som.. egentligen är en fulare version av mig.
  • Skolans coola kille som halvmobbade mig nu är rätt tjock
  • Jag kan fortfarande döda min bror i Smash Bros, trots att det är han som äger spelet och jag själv inte spelat det så mycket
  • Min första flickvän ser nu ut som en missbrukare, in yo face
  • Efter att ha tittat runt på Facebook så ser jag fortfarande yngst ut av alla i klasserna jag gått i , som jag hittat på nätet


Ja det är små saker, men de gör livet värt att leva, och skadeglädje är den enda sanna!


Kommentarer
Postat av: Poemy

Skadeglädje! Wooo!

2009-06-01 @ 13:13:40
URL: http://arisia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0