Elementary my dear Watson

När jag var yngre var Sherlock Holmes lite av en idol, han var den store detektiven liksom, jag tror inte det finns någon som inte har hört talas om honom.. även om man aldrig vet med dagens ungdom.
Hursomhelst, anledningen till att jag gillade Holmes var många, han var smart.. han var en gentleman, han var orädd, och han var en jävel på violin.

Så här i efterhand kan jag tycka att han var lite av en torrboll.. men respekten sitter ändå där för honom. Men vad händer, jo:



Holmes, Guy Ritchie Style.. Robert Downey Jr ser ut att bli en väldigt karismatisk om än okontroversiell version av Holmes, Jude Law som Watson känns inte heller som en dum idé. Hursomhelst, trailern är väldans lockande, Blir nog rentav bli en biofilm för min del (Häng på Poemy, sen får du läsa massa HolmesXWatson-slash ;P)

Kommentarer
Postat av: Poemy

Finns det? Är de snygga? Jag vet inte om jag gillar Jude Law :/

2009-05-23 @ 20:14:26
URL: http://arisia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0