uhuhuuuu

Jag vill inte gå på drygt  jobbsökarmöte kl fucking 8.30 imorrn bitti :_: jag vill ligga hemma och sova.

Samma sak varje år, de skickar mig till ungdomsslussen, jag skriver ett CV, söker jobb/praktik, samt väntar på seg-soc's pengar the cirkle of unemployment continues.

Relativt snart lär nog mitt internet försvinna också, prioriterat mat över räkningar men jag ska se om jag inte kan kapa en slant av välvillig släkt för det iaf.. blir nog bra i slutändan hursomhelst, men jag kapar helt enkelt ungdomsslussens dator om inte annat, sen så kanske det inte spelar nån större roll med eller utan internet om vädret är bra nog. Samt att alla som kanske vill umgås har mitt nummer ändå, så det löser sig på ena eller andra sättet.

Nåja, nog whine, vart en kul helg och inte ens hotet om en närastående nätdöd kan rubba det! Humör on ze top!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0