Evil Bastard Points +2

Det är nåt speciellt att gå igenom stan på sommaren.. massa fina ben överallt,  grönt, varmt.. mÿsigt så det räcker och blir över, ännu bättre blir det om man har en glass med sig.

Sen har vi ett problem med det hela.. barn. Barn som skriker, gapar, gnäller.. i hate them.

Men, ibland så blir det en rolig blandning, jag gick på järntorget, hör ett skrikande barn "waa waaa vill ha"..  jag suckar tungt, jag ska åt samma håll. Barnet verkar sluta skrika då pappan sitter bredvid vagnen och pratar med barnet som lugnar ner sig.  Nu ser jag dock att barnet vänder sig mot mig, ögonen fyllda av mord och avund..

PAPPA, GLASS NUUU!!

Jag kan inte hjälpa det, men jag går  därifrån med ett leende på läpparna, dolt under glassen så klart



--

Hitt på nånting med mig! Internetlös Rikard är rastlös Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0