Kermit, is that you!?

Så jag har spelat en del Fight Night senaste veckan, för den oinsatte så är det ett boxningsspel, och i det så finns ett "Legacy Mode" en sorts liga där man ska slå sig till toppen såklart.

Jag har suttit och skrattat åt namnen i det. Jag trodde att alla utom toppskiktet i ligorna var påhittade boxare för inte kan man heta "Pernell" i förnamn om ens yrke går ut på att slå folk tills de svimmar.

Jo, det kan man tydligen, Pernell Whitaker, men det slutar liksom inte där.

Vivian Harris
Här trodde jag EA behagade vara lite skojfriska, men icket, killen heter Vivian. Jag förstår att han blev boxare, måste haft många aggresioner att ta ut  från barndomens mobbing

Kermit Cintron
Inte bara döpt efter en groda men efternamnet låter som ett robotmärke.

Winky Wright

dot dot dot

Pinklon Thomas

Seriöst, I am not making this shit up, döper man sina barn till de dummaste jävla saker man kan tänka på i hopp om att de ska bli mobbade och skaffa sig en profisionell boxningskarriär? JEEZES

Som en liten sidenote har jag fått reda på att Tommy Gunn i rocky 5 spelades av irl-boxaren Tommy Morrison, och han är med i spelet. go figure. Nu ska jag återgå till att fantisera om vad en lightsaber kan göra för arkitekturen härinne


Kommentarer
Postat av: Ronii

Johnny Cash: A boy named Sue... ^^

2009-08-04 @ 23:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0