Women..

Spelade spelet som ej börnämnas nyss, hade småkul och questade med min Death Knight och sprang in i en annan spelare som var på samma questline som jag, dödade samma fiender och sådär medans vi småpratade, den frågade vad jag hette irl, och hon svarade att hon  var Andrea, från Zucchini (eller liknande, kanske tagliatelle? sak samma, allt låter som maträtter där!) i Italien. Fortsätter prata fram tills det att vi kommer fram till "bossen" Jag frågar om  vi ska ingå i party för den.. hon svarar typ "so just cause ya think i'm a grl i cantt takehim aloner?" Hon springer in med sin rogue, bindgalen för att bevisa hur bra hon är antar jag

"No because he hits like an effin truck" säger jag lite för mig själv medans jag ser henne typ.. stendö på 10-20 sec.

Sensmoralen i dagens historia är att Drakar bryr sig inte om kön om dem är riktigt hungriga! och förmodligen nåt mer djupt som kan appliceras irl
Hursomhelst så hjälpte jag henne strax efter, precis som jag blivit hjälpt med samma quest på andra karaktärer och vi dödade drakstackarn peace and love, nu kan jag dock inte bli av med henne så jag har loggat av, hon är läskig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0