Old Habits

Så.. i veckan kommer jag återgå till en av mina gamla sjukdomar.. rätt hårt skulle jag tro.
Wrath of the Lich king släpps natten till torsdagen.. ska jag vara ett  ägg och köa?.. Självklart.

"Scheisse" eller vad tyskarna nu säger.. Men vad mer har jag att göra liksom.. visst kan spela tv-spel, slöa, läsa.. men jag får liksom mest sociala interaktioner från WoW sorgligt nog ._.
Jag har vänner online i stort sett jämnt, jag kan dräpa drakar, flyga Wyvern och nu senast, bygga motorcykel. Yay!

Crapcrapcrapcrap.. är väl min stora poäng.. Det är inte SÅ kul..  det är som mIRC med inbyggt videovåld och vapen som man säger "oooh, fina stats" åt.. har man tur får dem inte ens karaktär att se helt retarderad ut..

Men jag borde verkligen inte..
Sen känner jag också att en viss del av mig faktist vill köra raids.. Samla ihop ett sammansvetsat gäng på 25 pers som jobbar ihop för att ta kol på något stort och fult.. det händer liksom inte i vanliga multiplayer-spel.


Jag är svag, och jag erkänner det.. men vad har jag mer för val liksom T_T
(förmodligen en massa men är för blind för att se)

Kommentarer
Postat av: Poemy

:(

2008-11-10 @ 19:40:04
URL: http://arisia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0