Jag tror för mycket

Jag har kommit fram till att jag tror för mycket.. jag tror att folk tror nåt om mig för dem minsta grejer som görs.
Om jag gör si och så så tror dem att jag gör det på grund av det här som i sin tur leder till det där.

Men i själva verket så är det nog mer att dem tänker "oh, whatever"

Borderline paranoia kanske..  men det är inte så att jag direkt bryr mig vad folk tror om mig.. förutom dem i min vänskapskrets.
Men ändå.. varför ska jag hålla på att överanalysera, när jag tänker på det känns det mest bara fånigt.


----------

Oh, Spelande ja.. Gears 2.. Underbart. Kort, brutalt, makabert, kul, sorgligt och alldeles... alldeles övermacho *Askungen bal-suck*

Fallout 3 Väldigt massa skoj men jag har bara skrapat lite på det änsålänge känns det som.. ÄVEN om jag redan klarat av det. Själva  main storyn var för kort faktist. men känslan av att gå omkring i en väldigt trasig framtid är svårslagen.

Så, Lich King då.. Tja.. jag känner att det råder viss brist på folk att spela med, levla solo är rätt tråkigt.. men när det väl händer saker.. så kul har jag inte haft i WoW på flera år

Nu blire snart stargate, yay



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0