Inte behöver man väl en anledning för att leva?

Jag tycker jag har klarat mig rätt bra utan en än så länge, jag menar.. folk  tror dem behöver ett mål.. ett syfte.
Räcker det inte att ha kul bara undrar jag då?

Visst det kan väl vara bra att ha nåt man tänker göra, men att ha ett mål som man lever för att fullfölja låter lite väl extremt, jag ska spela tv-spel, se på film, va en bra kompis och kanske en dag bli modig också.. låter inte det lagom?

Jag antar att jag inte är nån vidare visionär, men utan såna som mig så skulle visionärerna bara vara medelmåttor.

Därmed inte sagt att jag inte har drömmar, men jag tänker inte  jaga dem så hårt att jag går in i en vägg och blir utbränd vid 30.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0