WREOOOWEEEOOWWWWWEEEOOWWWEEEEE

Nej jag har inte blivit galen.. eller.. JO, det har jag.. men jag har en bra anledning. För imorse, i min sköna sköna säng låg en ung pojke (JAG! pervs) och sov. Drömmandes om häftiga saker som jag inte riktigt kommer ihåg, men tufft var det, förmodligen robotar. Hursomhelst, där låg jag lycklig och sovandes.. då DET startade.

WWREOOOWEEEOOWWWWWEEEOOWWWEEEEEPSHHHHHHHHHH

Jag satte mig förtvivlat upp "TYSKARNA KOMMER!" var min första tanke (hade fel) Min andra tanke var "vafan, jagvill sova mer." Tittade ut och ser min nya nemesis.. nån kille som går o blåser smutsen av taken. KL 10 på morgonen. med en maskin som låter som en halv speedwaybana

Som alla logiskt tänkande människor funderade jag hur jag ska komma upp där och knuffa ner honom, när jag inser att jag troligtvis inte borde, där uppe kan vem som helst se att det var jag. plus att han hade sele.

Plan B.. luftgevär..
Varför skulle jag lämna det hos min bror x.x

Nu ska jag försöka trycka ner mina mordiska tendenser en stund.. babah

Kommentarer
Postat av: Poemy

...

hahahahahahahahahaha

Synd om killen dock han lär ju vara hatad av hela kvarteret. :')

2008-07-08 @ 13:10:14
URL: http://arisia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0