Veckan som gått.

Har vart intressant.. Kan börja med i lördags.. Taco's, Spelande (jag vann) och se på My Little Pony.. Win liksom

Sen Tror jag det var i måndags eller tisdags HELVETET kom.. nån jävla takblåsare som höll på PÅ MITT TAK när jag sov.. pray to god att det inte händer igen på ett år x,x. Jag gillar att sova kl 7-8 på morgonen

Onsdag.. Jobbintervju, samt arbetsförmedlingsträff.. sucked, båda två.. men val har man inte mycket av.
Nu luktar det mat här.. damnit.

Anyhow. En slö vecka, igen, var uppe hela torsdagsnatten och kollade på när Poemy/Nina sydde och andreas lekte med katten.. typ. Sen satt poemylinan o jag och snackade skit efter att Ninan gått o lagt sig och Andreaset cyklat hem och lagt sig.. Under natten så skapades även den senaste superskurken i stan.. BANDIT R!

 Och om nån undrar varför dem sydde så ska stackarna ut och lajva i vilda skogen,.. och jag ska soooova i min säng ^__^ och sakna dem lite på distans, men vara glad  för att jag har en säng. hoppas dem inte blir uppätna av björnar bara

Kommentarer
Postat av: Poemy

Vi överlevde iaf. Även fast röklukten aldrig kommer försvinna från mitt hår ;__;

2008-07-13 @ 17:52:27
URL: http://arisia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0