Sector Alarm eh?

Fick ett samtal imorse, från Sector Alarm AB,  lätsom en rätt ung tjej som ringde och hörde om jag var tillgänglig för ett jobb. Var lite kul för i början var det typ

"Så, jag ser att du inte uppdaterat din CV på Arbetsförmedlingen på länge, är du fortfarande arbetssökande?"
"Aa"
"Men gud va bra.. åh herrgud jag menade, bra för mig, kanske inte så kul för dig.. eeh, skulle du vara intresserad av ett jobb?" nu kunde jag inte helt hålla mig för skratt så för att inte få henne att må dåligt sa jag "javisst" Jag vill ju ha pengar också.

Hursomhelst så fortsatte hon prata om hur företaget, och jag  lyssnade nog lite för lite , men sen så kom vi fram till att jag skulle  på vidare intervju imorgon. och hon avslutade med "Bra, då hoppas jag vi ses på nästa firmafest."

SAYWHAAAA, sa jag då.., i huvudet. sen kom jag fram till att det var rätt charmigt..
Hihi, vem vet, jag kanske lyckas jobba kvar mer än en månad ~~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0