Rapscallion

Noun

Singular
rapscallion

 

Plural
rapscallions

rapscallion (plural rapscallions)

  1. A rascal, scamp, rogue or scoundrel
Visst.. vid första intrycket är jag en lugn sansad människa, vilket jag förmodligen är i grund och botten, som person.. men en del av mig.. Yep, I r "Rapscallion" (älskar ordet).
Jag kan luras, jag fuskar, jag busar och har en tendens att kunna böja på sanningar så som dem passar mig, bra kvaliteter?.. njae, kanske inte.. men dem gör livet mer intressant.  Det är tur att min sansade del håller koll på det hela. eller är det?, skulle jag må bra av att vara mer .. wild 'n crazy kanske..  Äsch.. psykoanalys är inte min grej.. får bara huvudvärk


---

Sidenote, Narnia med Po och BenmRAWWe ikväll, shall be funneh, 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0