Kommer till mig för råd..

Lite lustigt, en dambekant kommer till mig för råd om hennes pojkvän som spelade för mycket WoW..

Vad kan ajg säga, allt negativt skulle vara en reflektion av den idioti jag själv en gång satt fast i. och vet ni vad, jag har läst förändringarna till nya expansionen och jag känner ÄNNU MINDRE lust för att spela igen!

Nåja.. Jag tror jag lyckades med det jag bör lyckas med som en god vän.. ett bollplank för ideér, stöd och en axel att bita i helt enkelt. Det känns bra att vara behövd även till sånt. Och det är  lite så jag ser mig.. nån som alltid är där, vilket jag verkligen hoppas att jag är och att jag inte bara inbillar mig.

Det är nog en sak jag vill ha på min meritlista när jag dör.. "Han var en bra vän." Yeh.. bättre betyg än så kan man väl knappast få.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0