Jag är tydligen mot jämnställdhet iallafall

Insåg det häromdagen.. Jag är mot jämnställdhet, iom den strimma av ridderlighet som finns i mig.. Är det jämnställt att öppna dörrar , enbart för damer, att hjälpa tjejer med .. tja.. sånt killar tydligen ska hjälpa dem med,skydda deras heder integritet.. sånt skit. Och att när en full tjej ser ut att må dåligt oroar man sig.. men när en full KILLE mår typ lika illa tänker jag "äh, han får klara sig själv"
Men det är likadant i media nästan.. kvinnor är lättare att få sympati för tydligen.   Jag är inte jämnställd för fem öre. Jagtycker helt enkelt om tjejer mer än killar. Men det har jagvetat hela tiden.. det är dock som sagt inte jämnställt .. alls


Jag trodde jag skulle få ur mig mer om det här ämnet men det känns rätt stillastående atm



Allt härstammar förmodligen i att min far övergav mig i min ungdom så jag har en bra ursäkt!

----


Hade trevlig kväll igår med tacos och smirnoff som jag vart en bit påverkad av, men inte så hårt..  även om Tomb förmodligen inte skulle tro mig om jag sa det *chuckle*
Och oavsett omständigheterna är det alltid kul att vakna med en vacker ung dam bredvid sig i sängen ^^ Särskilt med en sådan söt morgonfrisyr :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0