I live, slightly.

Så, jag sitter i jobbcenters datasal nu, skitråkigt, ska lära mig skriva CV.. för femtiotredje gången. Boo-Riiiing. Men ajg har internet access iaf.

Så.. det är onsdag. Jag har inget att göra idag så snart det här är över. Men livet har sin gång. Kallad till soc-handläggarmöte på måndag.. jag antar att dem velat säga "nej du får inga pengar" så hade dem sagt det i brevet.

Socialt så slöade jag med Poemylina och Ninan i Lundby i måndags kväll.. ägde dem i smash bros heela kvällen, och reparerade diablo 2 åt damen. (you owe me!) , varvid jag sov över och Poemy brutalt misshandlade mig i förväg för att jag sa att hon inte var charmig dagen efter, vilket inte stämmer det sa jag bara för att jag vill vara cool och inte ge människor komplimanger för jag är en ung rebell!.. men jag vill inte bli misshandlad i förväg mer. Så jag lär vara mindre rebellisk mot Poemyt iaf.

Hursomhelst, ja jag känner mig fånig idag.. STÄM MIG! ... eller bara umgås med mig. Med min cykel (härmed döpt till  The R Racer ) kan jag ta mig överallt i örebro!

Kommentarer
Postat av: Poemy

Tssssk, det är fullt normalt att slåss i sömnen. Och ofta du ägde oss i Smash bros, du kanske vann ett par gånger extra, knappast mer. :P

2008-07-30 @ 12:44:36
URL: http://arisia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0