En annan människa

Till viss del kan jag nog säga att jag förändrats, nästan tvingats till det sen början på året. Ensamheten hade den effekten på folk.
Men jag menar.. jag är del av ett ungdomsgäng nu.. värsta ligisterna.. det skulle dem aldrig tro i skolan om mig, uj nej.
Jag har festat, krogat, vinglat runt onykter. Inte helt in character enligt dem flesta som känt mig nån längre tid, men jag gillar det. Att vara med andra människor.. för även om ni är yngre än mig så känns det inte så mentalt.. kan  bero på att jag är max 14 oftast :D

Jag gillar helt enkelt att vara en mer social människa och känna mig uppskattad av helt nya människor.. vilket jag tror jag är (skryt)

Och Så länge jag kan få bara en människa att le är jag nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0