Brawling

Tog en sväng på stan med Fatime igår, vi bubblade på som vanligt. Sen drog till damens nya lägenhet för en omgång Brawl, första gången jag spelade out of konvent.. and daaaaym I own. Jag kan fortfarande smiska, trots att spelet är snabbare än det meleeánde  jag är van vid. Jag vann iaf mer än jag förlorade ^^


Ike känns tung, stabil och arg, samt att han har ett tjockissvärd som han svingar med en hand, weee. Min gamla favorit Marth var även han som han ska vara, snabb, inte lika arg, och med ett tunnis-svärd som man kan göra pokes of doom med, samt få folk att flyga.

Provade på pokemon trainer lite, Ivysaur var stabil och den jag testade mest, men charizard var bannat hård, han är typ, snäppet under bowser-tung och kan flaxa som Kirby.  Hardcore

Snake kändes krånglig, lite väl få direkta attacker för min smak men om jag  lär mig hantera alla sprängämnen ska det nog gå bra ska ni se


Ska väl anmäla mig i tourneyn till närcon,  Om jag får möjlighet att öva mig blir det nog Wolf jag kör. (jädra fatime.. inte låsa upp wolf) Om alla hoggar kontrollerna kör jag Marth eller Ike, dem "kan" jag

Det var lite kort och gott om Brawl.. jag vill ha en wii z,z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0