Blade of the Immortal

Öppnade anime-source idag och fick nästan hjärtsnörp.. där låg den. En episod av blade of the immortal, the anime låg uppe.

Jag hade hört talas om den, men glömt av totalt.. Så somen ivrig bäver laddade jag ner avsnittet.
Min reation till det var "oh yeh"

Den kändes väldigt trogen mangan, vilket ajg ser som ett plus, även om dem har tonat ner slafset lite (face it.. BotI mangan var extremt slafsig) Lite dissapointment men ajg överlever

Nu kan jag inte vänta på att mina riktiga favoriter dyker upp.. Master Sori, den eccentriska målaren.. Makie Otono Tachibana.. den förmodligen coolaste tjejen EVER

Håhå-jaja.. den här serien har potential, och ska följas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0