Blogga eh?

Vad skriver man om, sig själv, sina åsikter, sin dag?

Min dag vill jag nog inte skriva om, inte direkt hänt något, jag såg en kebab-tallrik, sen åt jag upp den.. detvar bannemei höjdpunkten..

Mina åsikter tar nog ingen på allvar. Allra minst jag, jag ser mig själv som en clown, humorist, you name it. Jag roar hellre än för en debatt om barnen i Biafra, visst kan jag ta mig ton om samhället, men jag håller mig helst borta, verklighet svider.

Om mig själv kan jag skriva en bit, är studerande, filmintresserad, gillar att cykla.. när den inte är stulen, har en liten kusin som nog är det häftigaste i mitt liv just nu, då min moster är mer som min syster så jag kan nästan klassa mig som morbror.. Lilla miranda är iaf skitcool, och jag ska låna henne och låta henne ragga lite .. se om babytricket får nån genomslagskraft.

Bor själv i en lägenhet i örebro, inte långt ifrån tågstationen, mer ingående än så blir det inte, alla har vi rätt till hemligheter, ett plus med läget är att det är mindre än 5 minuters gång till flera klart acceptabla pizzerior. (nu tror ni nog jag är tjock, men icket, bra metabolism vet ni)

Men.. nu ska jag nog lyssna på lite Queen - Bohemian Rhapsody.. en av dem bästa låtarna från den förmodligen bästa gruppen nånsin (nej jag är inte över 30.. inte ens 25) hare gött och en god natt till alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0