Plus och Minus

+ Jag är en bra, enträgen och stabil vän

- Jag har ganska så fett behov av bekräftelse och kan säkert irritera folk med sällskapsbehov

+ Jag är i stort sett villkorslös, vill man dyka upp i natten för att prata och sno min cola.. Fun!

- Jag ser gärna att samma sak gäller mig, visserligen förstår jag att man inte kan dyka upp mitt i natten. Men, mår jag dåligt förväntar jag mig att folk kan dyka upp med kort varsel för att jag är ego

+ Jag är inte rädd för att säga vad jag tycker om saker och ting...

- Och därmed är det lätt att bli hatad :D

+ Lätt att prata med har jag hört

- Pratar lite för mycket när jag inte har nåt vettigt att säga har jag hört

+ Givmild

- Fattig

+ Försöker se båda sidor i konflikter

- Missar ofta det uppenbara i ovan nämnda konflikter

+ Förutom det är jag nog perfekt



... Ibland måste jag göra sånt här för att ge mig perspektiv på mig själv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0