Iaktagelser

Saker man tar för givet som sedan rycks undan för en är dem saker man saknar mest.. jag har råkat ut för min beskärda del av problem i livet.. inte mer än många andra såklart men ändå så det svidit till lute då och då.
Men, på nåt vänster har jag klarat mig hyfsat ändå.. 


För övrigt tror jag att det nu är.. 3 år sen hon dog, oktober då.. då var jag alltså 21 år gammal.. och förlorade henne egentligen långt innan, när jag var 15.. Boohoo, jag är över det hursomhelst, men jag kan inte låta bli att undra hurdan jag hade blivit om hon hade levt än idag.. ingen kan svara på det, och jag kommer aldrig få veta.. men jag tycker det är kul att tänka på det.. kanske hade jag lyckats bättre i gymnasiet.. kanske hade jag bränt ut mig och börjat knarka.

Kanske hade hon köpt en trisslott på massa miljoner i 25 år.. kanske hade jag dött i en bilolycka när hon kört mig nånstans..

Kanske kanske kanske, ett alldeles för jobbigt ord atm, så jag ska luta huvudet mot tangentbordet och sova en stund, se om jag hittar nåt roligare att skriva om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0