Whatever happens.. happens

Förr i tiden.. när man var liten och pratade street fighter 2 på lågstadiet.. då var allt enkelt, man hade sina vänner, tjejer var äckliga. Och ninja turtles var världens bästa gäng.

Nu.. nu pratar jag street fighter 4 på internet, jag har mina vänner, och tjejer är inte alls äckliga längre. Ninja Turtles är fortfarande bäst.

Få förändringar, men ändå är allt mer komplicerat..
Vet inte om jag gillar det, förutom tjejdelen. Det andra könet var en rätt bra upptäckt jag gjorde får jag lov att säga.

Vet inte vad jag vill ha sagt, bara skriver vad som kommer in i huvudet för stunden.

Känslor förvirrar, oro gnager, men ändå är jag i grund och botten samma grabb som på lågstadiet. Ska det vara på det viset? Jag vet inte, kanske borde jag.. växt upp mer. Men det vill jag inte, inte så att jag blir tråkig vuxen iaf. Rolig vuxen får det bli

Äsch.. imorrn ska jag dra över mina "dagboksanteckningar" till mp3-spelaren sen lägga upp det i bloggen, lite mer strukturerade tankar där.

see joos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0