Skol-Ångest

JAg vill inte åka utt till kävesta varje morron igen x.x...

Men jag vill inte heller sitta hemma hela dagarna.. eller?
Nej det vill jag inte, social interaktion kommer bli kul.. tills jag inser att jag förmodligen är i heeeelt fel klass och att alla är retards, utom dem som läser det här såklart För jag vet inte om jag hamnar i FatimEmmas klass. Jag ska börja i en trea sa dem.. VILKEN trea, kommer dem försöka skilja på oss för att undvika skolk?.. känns lite mellanstadie men det är trots allt kävesta vi pratar om.

Vem vet, kanske hamnar i samma klass som Maria.. vi ska ju trots allt båda bara gå ett år till.. Scary thought. Inte för att jag har några problem med det, men.. ja Unga damen kanske invänder.

Nina är för övrigt högst välkommen i skolan, inte nog med att jag skaffar vänner på fritiden nu ska dem tillomed börja i samma skola som jag.. Jag tror fortfarande det är HON som är överallt.

Kommer sakna att sova till kl 12..  men det är väl lika bra att jag inte gör det. Kan inte låta Poemy slå mig i ålders-symptom, jag har ett rykte som gamling att upphålla.

Fasar lite inför möjligheten att jag har Rignor i nåt ämne.. VILL EJ. Elisabeth,Håkan, Carro och Pecka.. Sen Jöran i naturkunskap.. det är väl den laguppställning jag vill ha på mina lärare.. (ni som inte känner dem kan fråga mig om dem irl, orka skriva ner saker om LÄRARE.. ni vill inte veta ändå anar jag)

Kortfattat, jag vill gå med mina vänner, jag vill INTE gå med .. säg 3 pers speciellt från förra året, och jag vill bestämma lärare själv, är det för mycket begärt?

...troligen. Plus, förslag till projektarbete uppskattas, kommer behövas

Kommentarer
Postat av: Poemy

Jag somnade faktiskt inte förrens elva igår! För att Någon ringde mig, och sedan fastnade jag framför project runway. Synd bara att jag håller på att kräkas av utmattning idag. :<

2008-08-21 @ 07:14:17
URL: http://arisia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0