Rikard som barnvakt

Så, moster skulle på jobbintervju imorse, hade ingen barnvakt.. Rikard Rycker in, såklart.

Hursomhelst,  Mirandan och jag var ute och gick och jag präntade in min livserfarenhet i det lilla 10 månaderspaketet.. hoppas bara att jag kan hjärntvätta henne på det sättet.
Anyways, allt gick bra.. damen var inte sur alls  och tittade väldigt storögt på allt, vi satte oss i en lekpark och begrundade livet.

Jag har insett att så länge barn är i den storleken.. och absolut inte är mina, då är dem okay. Tvivlar på att jag är ens i närheten av att ta ansvar för nån annans hela liv.

Usch vad gammal jag är, nu ska jag hem och spela Animal Crossing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0