Ny klass

Nu ska vi se om Pekkas lek funkade..
Daniel, Dietrich, Emma, Erik, Jessicax2 "Jodin" , Lina x 2,Lisa,Marika, Nina, Otto, Rebecca, Rikard (jag) Sofie, Stefan.och.. 4 till jag missat. Killar most likely, dem orkar man inte notera. Överlag så tror jag leken var rätt bra på att få ihop namnkunnighet



Jag ogillar Dietrich, han är holländare och vill knarka oss alla.

Kortfattat så tror jag det verkar vara en acceptabel klass.. men det återstår att se, första intrycket var inte hemskt iaf.. förutom Dietrich.

Men jag känner nog att jag kommer troligen bli outsider, dels kommer jag hänga med Emmariafatime o Nina på rasterna.. dels ÄR jag en outsider.. får se hur utsidig jag blir bara. Allt hänger på om jag finner människorna i min klass vara socialt acceptabla människor enligt mina mått mätt.. Nina är redan bedömd värdig.. bara 18 pers kvar att utreda

Får se hur allt blir.. jag är försiktig optimist

Nu ska jag bara reda ut resten av mig själv med ~~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0