Nora

Så.. var på marknad idag, och gud vilket bondesamhälle Nora  är känns det som.

Jag har idag:
  • Hört ungdomar sagt att dem inte förstår sig på facebook
  • Hört  folk prata om PS2 som om det är det senaste
  • Ätit landets godaste pizza (måste vara för att alla råvaror förmodligen fångas och slaktas på plats.. i think)
  • Sett ALLDELES för många killar med skinnväst och keps i nacken
  • Insett att Det har dykt upp en ny butik och fått en mindre chock av det, förändring i Nora är... inte vanligt
  • Skrattat åt folks uttal av amerikanska namn. "Jessie" blev "Jässe" "Keith" "Kejt" "Andrew" "An-Drev", och det var folk i och under min ålder som sa det!
  • Upplevt nolltäckning på mobilen, händer sällan.
Men jag fick iaf min T-shirt :D och nora glass.. lätt värt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0