Naeeerkåååån

Är över. Lägger upp en kort punktlista över saker jag gillade och kanske inte gillade så mycket

  • + Folket, för en gångs skull umgicks jag mer med människor än med handkontroller
  • + Det var inga svårigheter att hitta mina tv-spel, handkontroller och annat skrot jag lämnat
  • + Träffade folk jag inte träffat sen högstadiet
  • + Jag ägde dem i alla spel vi spelade
  • + Jag fick se Linda dampa framför Tekken, och det filmades, Youtube nästa, plz. Det var svårt att se allt när jag spelade själv
  • + Jag bevisade att jag inte totalsuger i ALLA kortspel, Phase10 var kul
  • ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  • - L / KIRA ÄR INTE COSPLAY
  • - Jag fick inga Damp-sms
  • - Folk projicerar sina självbilder på mig
  • - Alla tv-spelsturneringar kändes halvdant framförda och annonserade
  • - Det var alldeles för många människor som uppenbarligen ville ha alldeles för mycket uppmärksamhet (no pants man, i'm looking at you.. but not below the waist)
  • - Karamelldansen
  • - Ingen Fatime.. hade velat höra hennes åsikt på dampfolket

Jag åker nog nästa år med, om inte annat för att träffa lite folk jag kommunicerade med framåt söndagmiddag i tv-spelsrummet


Kommentarer
Postat av: Ämma

Ja, det hade varit kul att se Fatime hantera alla människor:D

2008-08-18 @ 00:35:06
URL: http://scarling.blogg.se/
Postat av: Lilith

Haha, tyvärr gör jag nog dig besviken med tanke på att det inte ska synts så mycket av mig på den videon, vilket alltså innebär att du inte lär få se mig ändå... (och jag vet att det här är, kände mig bara tvungen att skriva ändå).

2008-08-21 @ 22:01:55
URL: http://nobody-lilith.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0