Håhå Jaja

En vecka kvar i frihet.. sen börjar Kävesta igen.
Jag vill verkligen bli av med skiten, ett år där, så har jag fri passage till vilken utbildning jag än vill sen.

Ett år.. eller snarare 9 månader, minus ledighet då och då.. det borde jag väl klara?
Men sen då.. vill jag jobba?.. vill jag söka till journalist-linje i arvidsjaur..  (nånstans långt bort var det) Vill jag läsa speldesign, eller.. vill jag kanske flytta från stan, söka jobb på annan ort? Ellt är så svårt när man har fler val än ett.. särskilt som dem är livspåverkande.

Jag vill skriva, det vet jag.. spelrecensent kanske, för att sedan gå vidare till redaktör, kanske skriva för en spelsajt och bli chef där (ja jag gillar att drömma) lite väl mycket ansvar kanske, men möjligheten finns.



Jag har ingen aning om vad jag vill, alls. Förutom att avsluta allt som har med gymnasiekompetens att göra
För övrigt, 2 månader, 4 dagar kvar.. sen blir jag ännu uråldrigare "yay" borde verkligen städa nu.. vill nästan ha en fest i min lägenhet, även om den är så bannat liten.

Kommentarer
Postat av: Poemy

Feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeest värd kommentar

2008-08-18 @ 00:22:16
URL: http://arisia.blogg.se/
Postat av: Ämma

Klart du ska ha fest!

Jag tror faktiskt att du skulle kunna bli en väldigt bra spelrecensent!

2008-08-18 @ 00:30:01
URL: http://scarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0