Filthee stinkeen RICH

Innan idag hade jag ett favoritsätt att vakna upp på, det innehöll en tjej som sover bredvid mig och ser söt ut.. men nu har jag två favoritsätt. (men jag föredrar nog ändå det första när det väl händer)

Det andra, och nyaste. Innehåller en gammal grinig gubbe som på telefon, kl 7.30 ringer och säger att jag kommer få ca elva tusen kronor inom loppet om några dagar..

Jagär så lättad och glad att jag bryter på irländska/skotska, Cause I be thinkin my problems be fixed lads and lasses, Drinks are on de house! Jag är så lättad att jag knappt vet vad jag ska göra.. förutom att bryta lite mer på irländska och känna mig som jag har hittat en leprecaun med en kruka guld i slutet på regnbågen.

För.. runt månadsskiftet får jag typ.. lika mycket till av CSN.. jag får nästan njursvikt av pengainflöde.. efter en väldigt knaper sommar ser saker mer och mer lovande ut!

LUV YA ALL YE BLOODE BASTARDS! LUCK O DE IRISH.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0