A night at the Jenstons

Hoh boy,  fest var det.. Trevliga människor, trevlig dricka, trevlig pizza och.. eh, Fin pausunderhållning. Jag kände mig lite utanför i början då jag fortfarande är "the new kid", meen isen bröts väl och jag pratade ett par kilo street fighter och final fantasy med Adam tror jag han hette, det var kul..

Jag känner att jag har lite luckor i min kväll dock, jag vet väl vad som hände och så, men i vilken ordning,  Jag vet att det började med att vi kom, jag noterade Emma och Ninas fjärilar i håret,  Plockade fram en flaska cider,  vi gick ut, gräset var blött. Folk badade (folk är knasiga)

Typ här började jag klunka i mig "lite" för mycket cider. och saker börjar smälta ihop. Men klockan var nog runt 9 när vi gick och köpte Pizza. Pizza var gott och man vart lite Av-full iaf.

Sen drack jag såklart lite mer för man kan ju inte av-fulla sig för mycket. Rebecca bjöd på vad jag fann vara en VÅLDTÄKT på Cola.. Jag hade tänkt köpa lite ovåldtagen cola när vi var och köpte pizza men det glömde jag såklart, men jag kommer ifrån ämnet. Gnyende efter cola som jag var skulle rebecca bjuda mig på lite Hennes ord var typ "Jag har lite cola, som det kanske smakar lite rom av, men det borde inte vara så mycket."

Inte alls, nej då. *glare*

Sen bar det av till gräsmattan där jag låg och tittade på stjärnor och myste..  nu är förmodligen min skjortrygg väldans grön. Har inte vågat titta.

Hursomhelst, under kvällen försvann ca 15 flaskor alkoläskiga drycker, jag kan gå med på att jag drack 5-6 stycken.. tror jag, rebecca drack/delade ut sin till vänner. Jag bjöd nog 2-3 st. men det känns ändå som om nåra spårlöst försvunnit... oh well, hoppas dem kom till användning ^^

Kvällen fortgick, folk gick/cyklade hem. Jag sällskapade hemåt med Nina, gick och la mig, all in all, Tummen upp för den kvällen ^^

Kommentarer
Postat av: Poemy

Alltså. Jag tror jag tog.. 2-3 av dig. Min kväll är dock lite dimmig. Jag är helt säker på att jag gav en till K, och att jag tog en själv. Sedan kan jag säkert tagit någon mer.

2008-08-24 @ 11:22:13
URL: http://arisia.blogg.se/
Postat av: Black-Mage

Det är inte direkt viktigt, jag är mest nyfiken på om jag faktist drack upp dem själv utan att komma ihåg det x)

2008-08-24 @ 11:34:24
URL: http://blueyoshi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0