Vill bli författare

Så.. hur GÖR folk.. tycker mitt skrivna språk är rätt okay faktist, men man måste också hålla motivationen uppe. DÄR har jag svårt.. jag har för många ideér som enligt mig är bra. men dem hänger inte ihop för fem öre, och när jag börjar skriva på nåt så hittar jag lika snabbt på nåt annat. Noll fokus.

Kanske skulle överväga journalistik eller manusförfattare med, kan gå men jag får förmodligen kämpa som en gris för det hela då. Vem vet vad jag vill om tio år för den delen.

Framtiden ter sig
stor och läskig .. även när man är 23 och ska föreställa vuxen. Jag känner att mina mål rinner iväg.
Ärligt talat verkar lärare som en kul idé men då får man dras med massa skitungar och det är inte heller nån höjdare.

Nej jag får låta det hela vara öppet, försöka skriva klart en någorlunda stor novell nån dag, och hoppas jag får mersmak och kan skriva nåt större.



Vad vill jag ha sagt med det här? Vet inte.. att det är svårt att ha ett mål i livet om ens hjärna säger ifrån antar jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0