Spontantripp

Såg att det ska vara konvent över mitt lilla "lov" 1-4 maj.. så jag tror tammefan jag åker till linköping, ' behöver ut och röra mig en smula hursomhelst. aldrig vart på LinCon förr men det ska säkert gå bra, funderar även på att beställa biljett till ironman premiären där nere, dem såg ut att ha "lite" fetare biograf.

Alltså.. det här är inget jag normalt gör när jag tänker efter,  jag är INTE en spontan resemänniska, vill ha allt klart för mig innan jag åker o sånt.. men nu känns det som att jag  borde  ut o sluta tänka på skit. Det ska bli kul.. tror jag. I värsta fall så får jag väl åka hem och det är  ändå ingen jobbig resa.

Kortfattat, jag är vrickad och uttråkad, det är INTE bra för min plånbok. Men vad gör man. Jag vill inte sitta inne själv o skit, det e bara som vi närkiiingar säger "träälit"

In other news..Solsken bakom moln,  trött, lite hänging, men ser fram emot torsdag

Kommentarer
Postat av: Laban

Haha, såg din blogg på blogg.se framsida. ÄLSKAR mcgyver, skulle gifta mig med honom när jag var liten, haha. ;)

2008-04-28 @ 13:52:44
URL: http://LabanLina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0