Sökes: Kärlek

Har inga större krav, låt bli att vara elak, dregla på mattan, ha tourettes, gilla inte sven ingvars, ta gärna stryk av mig i tv-spel.. hmh. vad mer kan man kräva. Oh, Diskussionsglad men inse mer än gärna när jag har rätt, vilket kommer vara oftast/alltid.. Får gärna gilla månskenspromenader o skit bara jag får vara hemma o spela i lugn och ro.

Helst så lär du också vara kortare än mig (1.75) KVINNLIGT KÖN OR GTFO! btw


Jag har relapse i kärleksabstinens.. känns inte fullt så hemskt. Getting better, or bitter trying.
Kanske bara skulle skaffa mig en katt, men med min tur skulle vi bara hata varandra

Kommentarer
Postat av: Poemy

Tyvärr, jag är elak och blir aggro när jag förlorar för mycket i tv-spel.
Skaffa hund, de älskar dig för den du är ~__~

2008-04-26 @ 12:31:22
URL: http://arisia.blogg.se
Postat av: Black-Mage

PLUS att du är typ.. jätteliten. :3.. men smådetaljer kan jag leva med!

2008-04-26 @ 14:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0