Ensamheten sjunker in

Att ha någon är en speciell känsla, att kunna ringa i stort sett när som helst och ha henne hemma hos sig på 10-20 minuter, det gick aldrig två veckor utan att vi träffades under 2 år.. sånt sätter spår. Spår som långsamt försvinner. Känns sorgligt, särskilt som jag insett att jag verkligen inte ville det.

Men nu har jag säkert gjort nån uptight svensk nervös med prat om känslor ~~ så jag börjar med det jag är bäst på, spel, anime och böcker.

Odin Sphere är förmodligen det mysigaste spelet på flera år.. Jag skulle placera det i samma fack som Okami, satans vackert men simpelt.. fast med djup. nej jag har ingen aning om vad jag menar.
WoW känns lite fräsch sen sunwell släpptes, det håller nog i nån vecka till eller så, får se hur det blir

Call of Duty 4 är kul för ett FPS, jag suger men det är smällar man får ta.
Ser fram emot alone in the Dark 4 och Ninja Gaiden 2 nu.

Anime så.. Gundam 00 slut för säsongen, jag är sorgsen. Måste vänta till oktober på fortsättningen. Är dock glad att Code Geass tar över Gundams timeslot. Mer robotar till Rikard

Musik: Älskar ash like snow

http://youtube.com/watch?v=eY6FIJadxU4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0